روش های افزایش سرعت پیشخوان وردپرس
نوشته شده توسط : Mozhde

سلام در این مقاله به آموزش روش های افزایش سرعت پیشخوان وردپرس می پردازیم.یکی از دلایلی که در وردپرس باعث می شود که سرعت وبسایت شما  افزایش پیدا کند افزایش سرعت پیشخوان وردپرس است که باعث افزایش راندمان کار وبمستران در وسایت ها است که یکی از روش هایی که می توانید این کار را انجام دهید افزایش سرعت قسمت مدیریت وبسایت است.

افزایش سرعت پیشخوان وردپرس

این یک امر معمول است که  وبسایت هایی که با سرعت پایین و کند بارگذاری می شوند همیشه باعث خستگی کاربران می شوند، ولی باید به این موضوع دقت کنید که کندی سرعت در ناحیه مدیریتی وردپرس فقط باعث خستگی کاربر نمی شود، بلکه این مشکل می تواند برای شما باعث افزایش هزینه هم بشود. این موضوع برای شما اصلا به صرفه نیست چرا که شما وبسایت را برای اهداف کاری خود راه اندازی کرده اید و بروز این چنین مشکلات و هم چنین صرفه جویی در وقت برای شما خیلی با ارزش است. به همین دلیل اگر خود وبسایت دارای سرعت معمول و مناسبی باشد اما ناحیه ی مدیریتی آهسته و با سرعت پایینی است، باز هم شما به عملیات بهینه سازی برای افزایش عملکرد سیستم وردپرس خود احتیاج دارید.

همین حالا ببینید:  چگونه تبلیغات در میان مطالب وبلاگ وردپرس خود قرار دهیم؟
افزایش سرعت پیشخوان وردپرسافزایش سرعت پیشخوان وردپرس

روش های افزایش سرعت پیشخوان وردپرس

شاید برای شما دانستن این موضوع جالب و با اهمیت باشد که مشکل پایین بودن سرعت پیشخوان وردپرس یک مشکل عمومی و همگانی است، که خیلی از کاربران این سیستم مدیریت محتوا با آن روبرو هستند.که در این مقاله به روش های افزایش سرعت پیشخوان وردپرس می پردازیم.

بررسی به‌روزرسانی وردپرس

همواره وردپرس، قالب‌های وردپرسی و افزونه‌های وردپرس در حال به‌روزرسانی هستند که مشکلات امنیتی و کوچکترین مشکلات را در هر بروزرسانی حل می‌کنند و امکانات متنوعی به آنها اضافه می‌شود. ولی با به‌روزرسانی نکردن وردپرس کم کم این مشکلات زیاد می شود و در آخر منجر به کند شدن سایت خواهد شد.

پس سعی کنید تا به محض انتشار نسخه به روز قبل از هرکاری ان را بررسی کرده و بعد اگر مشکل خاصی نبود بروز رسانی کنید.

روش های افزایش سرعت پیشخوان وردپرسروش های افزایش سرعت پیشخوان وردپرس

غیرفعال کردن افزونه‌ها

بعضی وقتها مشکل کند شدن پیشخوان وردپرس به دلیل افزونه‌های زیادی است که در آن نصب کرده‌اید، پس می‌توانید همه ی افزونه‌ها را غیرفعال کنید و با فعال سازی یک به یک آنها مشکل را پیدا کنید. البته قبل از اینکه کلیه افزونه‌ها را غیرفعال کنید، آخرین افزونه‌ای را که در وبسایت خود نصب کرده‌اید را چک کرده و غیرفعال کنید چرا که ممکن است مشکل بعد از نصب آن ایجاد شده باشد.

همین حالا ببینید:  چگونه عنوان صفحه نوشتن مطالب را تغییر دهیم؟
روش های افزایش سرعت پیشخوان وردپرسروش های افزایش سرعت پیشخوان وردپرس

بهینه سازی پایگاه داده وردپرس

همانطور که در بالا نیز اشاره‌ای داشتم با نصب افزونه‌های متعدد پایگاه داده وبسایت وردپرسی شما نیز حجیم و حجیم‌تر می‌شود که در صورت استفاده زیاد از افزونه‌های مختلف باعث شلوغ شدن دیتابیس خواهد شد، بنابراین برای رفع ان می‌توانید دیتابیس خود را بهینه سازی کنید.

غیرفعال کردن قالب وردپرس

در بعضی از این موارد علت کند شدن پیشخوان وردپرس می‌تواند از قالب وبسایت باشد. برای اینکه مطمئن شوید مشکل از قالب شما است یا از جای دیگری است، برای زمان کوتاهی قالب پیشفرض وردپرس را فعال کنید و بررسی کنید که آیا کندی سرعت شما حل خواهد شد یا خیر، که در صورت حل شدن مشکل می‌بایست یک بازنگری کلی در کدهای قالب خود داشته باشید تا آن را رفع کنید.

 

مطالب مرتبط:

ریدایرکت تصاویر وردپرس به پست اصلی برای افزایش سئو

افزودن تگ hreflang به وردپرس برای افزایش سئو

معرفی ابزارهای بررسی لینک های شکسته

افزونه افزایش سرعت وردپرس

منبع: تیک تم– ارائه دهنده مقالات: وردپرس افزونه تجاری وردپرسقالب وردپرس

پشتیبان وردپرس

 


 





:: برچسب‌ها: روش های افزایش سرعت پیشخوان وردپرس ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: